Ta witryna używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz je w każdej chwili zmienić.

3CX Phone System

CENTRALA TELEFONICZNA 3CX jest software’ową wersją centrali telefonicznej

3cv logo

CENTRALA TELEFONICZNA 3CX jest software’ową wersją centrali telefonicznej (tzw. IP-PBX), która współpracuje z popularnymi telefonami IP, dostawcami usług SIP, oraz bramkami VOIP w wyniku czego dostarcza Państwu pełnię możliwości tradycyjnych central PBX – przy znacznie niższym koszcie i stosunkowo prostym wdrożeniu. Centrale 3CX są obecnie używane przez ponad 30,000 firm na świecie. Firmy te doceniają innowacyjność oraz ogromne możliwości tego rozwiązania.

Zalety stosowania software'owej centrali IP-PBX

System 3CX to oprogramowanie, które zastępuje dotychczas stosowane rozwiązania sprzętowe. Może pracować na istniejącym już serwerze Windows i Linux lub maszynie wirtualnej Hyper-V lub Vmware. Rozwiązanie oparte jest o otwarty standard SIP, co zapewnia łatwość zarządzania, elastyczność systemu oraz możliwość używania każdego telefonu SIP (sprzętowy lub programowy). 3CX jest narzędziem wysoce wydajnym, efektywnym kosztowo oraz profesjonalnym.

Główne zalety stosowania IP-PBX:

  • Łatwość instalacji oraz zarządzania przez web interface;
  • Niższe, w porównaniu do rozwiązań tradycyjnych, koszty zakupu oraz ewentualnej rozbudowy;
  • Większa wydajność m.in. dzięki: możliwości sprawdzenia statusu współpracowników („Kontrola obecności”), panelowi zarządzania połączeniami (na pulpicie PC lub ekranie smartphone`a) lub menedżerowi dodatków;
  • Brak obowiązku tworzenia odrębnej infrastruktury IT;
  • Mobilność , tj. możliwość korzystania przez pracowników z pełnych rozwiązań systemu nawet poza siedzibą firmy;
  • Możliwość wyboru: sprzętowe telefony IP lub aplikacje;
  • Odbieranie oraz wykonywanie połączeń poprzez standardowe słuchawki PSTN przy użyciu m.in. bram VOIP;
  • Oszczędność: duży wybór konkurencyjnych ofert dostawców SIP trunks, VoIP pozwala optymalizować koszt połączeń;

Co umożliwi Twojej firmie centrala 3CX?

1.Znacząco obniżyć wysokość rachunków za połączenia telefoniczne

  1. Połącz wszystkie zdalne biura przy pomocy mostów, dzięki czemu wszystkie połączenia między nimi wykonywane będą bezpłatne.
  2. Wyeliminuj koszty połączeń wewnętrznych – nawet poza biurami pracownicy mogą wykonywać połączenia służbowe bezpłatnie.
  3. Oszczędź na miesięcznych rachunkach dzięki portom SIP.
  4. Wykorzystaj WebRTC i zredukuj koszty połączeń z numerami 800.

2.Mieć w pełni funkcjonalną centralę PBX, która nie zrujnuje twojego budżetu

  1. Nie płać za dodatkowe numery wewnętrzne.
  2. Rozbudowuj sieć o tysiące nowych linii, bez inwestycji w infrastrukturę lub sprzęt.
  3. Rozszerzaj grono użytkowników, bez dodatkowych szkoleń z obsługi.
  4. Korzystaj z dodatkowych opcji Unified Communications (m.in. Presence, Fax), bez dodatkowych opłat.

3.Obniżyć koszty podróży służbowych dzięki wykorzystaniu konferencji w sieci

  1. Wyeliminuj inne kosztowne usługi konferencyjne w sieci - wszyscy użytkownicy 3CX otrzymują bezpłatną licencję.
  2. Tnij koszty telekonferencji.
  3. Zapomnij o miesięcznych opłatach za subskrypcję.
  4. 3CX WebMeeting, dzięki wykorzystaniu WebRTC, umożliwia utworzenie telekonferencji, w czasie której prócz tradycyjnego połączenia audio-wideo możesz udostępnić innym uczestnikom ekran swojego PC lub uzyskać zdalną kontrolę nad urządzeniem rozmówcy. Wszystko to bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na urządzeniach rozmówców (uruchomienie konferencji przez stronę / 3CXPhone / Oultook).

4.Używać klientów VoIP na systemy Android oraz iOS

  1. 3CX jest z Tobą wszędzie tam gdzie Twój smartphone.
  2. Korzystaj z aplikacji softphone bez dodatkowych opłat.
  3. Powiadomienia „PUSH” pozwolą oszczędzać baterię twojego telefonu.
  4. Wbudowany tunel rozwiązuje problemy ze zdalnymi zaporami oferując dzięki temu doskonałą jakość połączeń zarówno w systemie 3G/LTE jak i WIFI.

5.Używać jednego numeru gdziekolwiek jesteś

  1. Odbieraj oraz wykonuj połączenia na swoim smartfonie – bezpłatnie.
  2. Informuj za pomocą smartfonu o swoim obecnym statusie (dostępny / niedostępny / poza biurem).
  3. Ogranicz rozdawanie swojego numeru komórkowego (koncepcja jednego numeru).
  4. Sprawdzaj status swoich pracowników i partnerów biznesowych z każdego miejsca.

6.Zarządzać wszystkimi połączeniami za pomocą swojego komputera

  1. Wywołuj połączenia na telefonie IP za pomocą komputera.
  2. Ustawiaj przekierowania połączeń metodą „przeciągnij i upuść”.
  3. Dostosuj widok panelu do własnych potrzeb. Dostępnych jest pięć różnych widoków paneli np. do pracy recepcjonisty – tablica recepcjonisty oraz widok menedżera kolejki.
  4. Pełna integracja z Office 365, Outlook, Google i innymi – dzięki temu możesz korzystać z kontaktów Google, inicjować połączenia bezpośrednio z poziomu systemu CRM, zamiast nr telefonu używać nazwy klienta oraz tworzyć szczegółowe raporty z aktywności agentów oraz klientów.

7.Uzyskać dostęp do wielu zaawansowanych funkcji ujednoliconej komunikacji (Unified Communication)

i to bez potrzeby prowadzenia szkoleń z obsługi kolejnych systemów i ponoszenia kosztów zakupu kolejnych licencji:

  1. Presence: unikasz niepotrzebnych przekierowań połączeń – irytujących dla klientów, nie przeszkadzasz współpracownikom w ważnych spotkaniach – dzięki korzystaniu ze statusów.
  2. Faks
  3. Wiadomości głosowe na e-mail
  4. Czat tekstowy (brak potrzeby korzystania z komunikatorów firm zewnętrznych).

Podsumowanie

Zredukuj koszty połączeń, zwiększ produktywność i miej pewność, że już nigdy więcej nie utracisz żadnego połączenia! Dzięki zastosowaniu rozwiązań 3CX w sposób bezproblemowy i płynny Twoja firma wejdzie w XXI wiek komunikacji i będzie mogła zacząć korzystać z zaawansowanych technologii, zarezerwowanych dotychczas tylko dla dużych korporacji.